WebIS – manuál | ||
---|---|---|
Předcházející | Kapitola 4. Pošta | Další |
Po vstupu do sekce Doručená pošta. Zprávy jsou implicitně řazeny po řádcích od nejnovější po nejstarší a u každé jsou zobrazeny postupně předmět zprávy, jméno odesílatele a příjemce a datum doručení. V posledním sloupci je zobrazena velikost zprávy a počet příloh. Obsah jiné přednastavené složky (např. Koncepty, Odeslaná pošta, Koš) zobrazíte kliknutím na příslušnou složku v levém sloupci.
se ve středové pracovní části implicitně zobrazuje pošta ve složceVpravo nad seznamem zpráv se zobrazuje celkový počet zpráv ve složce. Zobrazuje se tam též počet zpráv, které jsou nové (byly uloženy do složky od jejího posledního zobrazení) a které jsou nepřečtené (nebyly ještě prohlédnuty nebo byly přeznačeny jako nepřečtené).
Základní popis pravidel pro třídění objektů ve WebISu najdete v příslušné obecné kapitole.
Pošta ve složce se implicitně třídí podle data doručení, nejnovější zprávy jsou v tomto případě nahoře.
Ve výběrovém menu pro třídění napravo jsou tři položky specifické pro poštu.
Setřídit podle velikosti – setřídí poštu podle celkové velikosti zpráv včetně příloh. V menu se následně objeví třídící šipka, která informuje o směru třídění. Opětovnou aktivací této funkce z menu se směr třídění změní.
Setřídit podle vložení – setřídí zprávy podle přesného času jejich vložení do složky. Tento čas se může lišit od času doručení zprávy. V menu se následně objeví třídící šipka, která informuje o směru třídění. Opětovnou aktivací této funkce z menu se směr třídění změní.
Nastavit sloupce.. – umožňuje zapnout nebo vypnout zobrazování konkrétních sloupců v tabulce e-mailů a také měnit jejich pořadí.
Základní popis pro filtrování objektů ve WebISu najdete v příslušné obecné kapitole.
Poznámka: Za vstupním polem filtru je ještě výběrové menu pro filtrování určitých typů zpráv. Implicitní hodnota je hledání ve všech zprávách. Pokud je zvolená jiná, odliší se žlutou barvou.
Každá zpráva ve složce s sebou může nést různé příznaky vyjádřené též ikonami:
– nepřečtená zpráva, lze nastavit také ručně z menu,
– přečtená zpráva, lze nastavit také ručně z menu,
– důležitá zpráva, lze nastavit ručně z menu,
– zpráva určená k vyřízení, lze nastavit ručně z menu,
– zodpovězená zpráva, nastavuje poštovní server, pokud na zprávu odpovíte,
– přeposlaná zpráva, nastavuje poštovní server, pokud zprávu přepošlete,
– zodpovězená a přeposlaná zpráva, nastavuje poštovní server,
– koncept zprávy, nastavuje poštovní server pro zprávy ve složce Koncepty,
– vyřešená nebo vyřízená zpráva, lze nastavit ručně z menu,
– spam, nastavuje antispam poštovního serveru,
– zpráva explicitně označená jako vyžádaná (resp. nepatřící mezi spam), nastavuje se ručně z menu.
Tip: Popiska ke každé ikoně se zobrazí, pokud nad ní podržíte kurzor myši.
Napsat.. – otevře nové dialogové okno pro vytvoření nové zprávy.
Jít na nepřečtenou – zobrazí obsah nejstarší nepřečtené zprávy.
Přesunout do koše – všechny označené zprávy v seznamu přesune do složky Koš.
Odstranit – všechny označené zprávy v seznamu natrvalo odstraní z poštovní schránky.
Tisknout – otevře dialogové okno pro tisk označené zprávy. Musí být označena právě jedna zpráva. Otevře nové okno s náhledem zprávy pro tisk. Pokud zpráva obsahuje HTML stránku, která je na výšku nebo na šířku větší než papír, můžete tuto část zprávy vytisknout samostatně pomocí ikony .
Označit/odznačit jako přečtené – Všechny označené nepřečtené zprávy přeznačí jako přečtené, případně všechny označené přečtené přeznačí jako nepřečtené. Pokud jsou mezi označenými zprávami jak přečtené, tak nepřečtené, všechny budou označeny jako přečtené.
Označit/odznačit jako důležité – Všechny označené nedůležité zprávy přeznačí jako důležité, případně všechny označené důležité přeznačí jako nedůležité. Pokud jsou mezi označenými zprávami jak důležité, tak nedůležité, všechny budou označeny jako důležité.
Označit/odznačit jako vyřešené – Všechny označené nevyřešené zprávy přeznačí jako vyřešené, případně všechny označené vyřešené přeznačí jako nevyřešené. Pokud jsou mezi označenými zprávami jak vyřešené, tak nevyřešené, všechny budou označeny jako vyřešené.
Označit/odznačit jako vyžádané – Všechny označené zprávy bez tohoto příznaku přeznačí jako vyžádané, případně obráceně. Pokud jsou mezi označenými zprávami jak vyžádané, tak zprávy bez toho příznaku, všechny budou označeny jako vyžádané.
Předcházející | Domů | Další |
Poštovní složky | Nahoru | Napsat zprávu |